طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر فرجاه ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، جناب آقای دکتر محمدحسن آسمانی از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۵ به مدت دو سال به عنوان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر منصوب شدند.
هم چنین در نامه ای جداگانه از زحمات ارزشمندجناب آقای دکتر فرزاد مهاجری در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی شد.